Showing posts with label Muvie. Show all posts
Showing posts with label Muvie. Show all posts

Thursday, July 3, 2008

Lama dh xtgk cinema... ni dh masuk bulan July.... WANTED dh leh p tgk... harap2 best... lagi2 bila anjelina jolie jd heroin... huhu... ntahla... tgk cd pasar malam sudey... tp sound xde la power.. hihi... tgk dianye trailer pun dh leh tahu mcm best...



Cuba tgk je ni..



Selamat Menonton!