Tuesday, January 21, 2014

Picture


Google bought Blogger.com in hopes of being able to make money off of it and let me tell you have they ever. With Millions of users and millions more users signing up it’s no wonder why Google Adwords creates so much revenue for Google. Because of the millions of blogger.com users who are Google Adsense Publishers creating multiple Blogs with Blogger. Blogger.com is a great resource for creating free blogs geared towards your Clickbank Affiliate links and products that your promoting. With millions of theme’s and websites offering free themes for Blogger you can create great blogs with free themes that will net you a lot of sales and traffic. All you have to do is monetize it the right way with Clickbank Banners and ad content reviews about your Clickbank Affiliate links and products that’s all.

We use blogger in a candy coated fashion and something you should beware of as well. Each blog you create and let me repeat this you create must be in no way SPAM or SPAM Looking or SPAM Oriented in anyway shape or form. You must load each blog your create geared towards a Clickbank Digital Product with loads of content and information. Make sure you back up all of your content just in case Google decides to suspend your blog and disable it. Up until a year ago Google didn’t care what you posted or what you where talking about but now they do. We’ve had over 30 blogs right off the bat disabled, content was lost and money was being lost as well. Once Google disables your blog getting it reversed is a process that takes months to years something not worth fighting for. Just simple take the backed up content and go someplace else or create a new blogger blog.

Even though you have to load up the blogs on blogger with a lot of content and make them look very good. A lot of themes made for blogger will do that for you. Just make sure you have a lot of content and don’t over due the amount of outbound links from your blog. Those outbound links being more than 4 or 5 per post about your Clickbank Digital Product your promoting or writing about/reviewing. We use blogger for Tech related software such as Registry cleaners and Making your PC run faster. As these type of promotions seem to last longer and have a better traffic rate via blogger than other sites we’ve used in the past. Blogger is an amazing site, it’s free gives you how much traffic your getting and lets you know every detail about that traffic your getting but has it’s downfalls. The plus’s however out weigh the downside of the website and is something every Clickbank Affiliate should know and be using to his or her full advantage.


Translate Malay Language

Google membeli Blogger.com dengan harapan dapat membuat wang dari itu dan biarlah saya memberitahu anda mempunyai mereka sebelum ini. Dengan berjuta-juta pengguna dan berjuta-juta lagi pengguna mendaftar ia tidak hairanlah mengapa Google AdWords mewujudkan begitu banyak pendapatan untuk Google. Oleh kerana berjuta-juta pengguna blogger.com yang Google Adsense Penerbit mewujudkan pelbagai Blogs dengan Blogger . Blogger.com adalah sumber yang besar untuk mewujudkan blog percuma ke arah anda link Clickbank affiliate dan produk yang anda mempromosikan . Dengan berjuta-juta tema dan laman web yang menawarkan percuma tema untuk Blogger anda boleh membuat blog yang hebat dengan percuma tema yang akan bersih anda banyak jualan dan lalu lintas. Semua yang anda perlu lakukan adalah mendapatkan wang dengan cara yang betul dengan Banner Clickbank dan ulasan mengenai kandungan iklan anda link Clickbank Gabungan dan produk itu sahaja.

Kami menggunakan blogger dalam fesyen gula-gula bersalut dan sesuatu yang anda harus berhati-hati juga. Setiap blog yang anda buat dan biarlah saya mengulangi ini anda membuat mestilah ada cara SPAM atau SPAM Melihat atau SPAM Berorientasikan dalam apa jua bentuk atau bentuk. Anda mesti memuatkan setiap blog anda ke arah mewujudkan satu Clickbank Produk Digital dengan beban kandungan dan maklumat. Pastikan anda membuat sandaran semua kandungan anda hanya dalam kes Google memutuskan untuk menggantung blog anda dan melumpuhkannya. Sehingga pada tahun yang lalu Google tidak peduli apa yang anda Hantar atau apa yang anda bercakap tentang di mana tetapi sekarang mereka lakukan. Kami telah mempunyai lebih 30 blog hak off kelawar dilumpuhkan , kandungan telah hilang dan wang telah hilang juga. Setelah Google melumpuhkan blog anda mendapat ia diterbalikkan adalah satu proses yang mengambil bulan ke tahun-tahun sesuatu yang tidak bernilai berjuang untuk. Hanya mudah mengambil kandungan yang disokong dan pergi tempat lain atau membuat blogger blog baru.

Walaupun anda perlu memuatkan sehingga blog di blogger dengan banyak kandungan dan membuat mereka kelihatan sangat baik . Banyak tema dibuat untuk blogger akan melakukannya untuk anda . Hanya pastikan anda mempunyai banyak kandungan dan tidak lebih kerana jumlah link keluar dari blog anda. Mereka link keluar yang lebih daripada 4 atau 5 setiap post mengenai Produk Clickbank Digital anda mempromosikan atau menulis tentang / mengkaji anda. Kami menggunakan blogger untuk perisian Tech berkaitan seperti pembersih Pendaftaran dan Membuat PC anda berjalan lebih cepat . Sebagai jenis ini promosi kelihatan untuk bertahan lebih lama dan mempunyai kadar trafik yang lebih baik melalui blogger daripada laman web lain yang kami telah digunakan pada masa lalu . Blogger adalah laman web yang menakjubkan , ia adalah percuma memberikan anda berapa banyak trafik mendapatkan anda dan membolehkan anda tahu setiap perincian tentang itu trafik mendapatkan anda tetapi mempunyai downfalls itu. Ditambah bagaimanapun keluar mempertimbangkan keburukan laman web dan adalah sesuatu yang setiap Clickbank Affiliate perlu tahu dan menggunakan untuk kesempatan penuh beliau .

0 comments :