Tuesday, January 21, 2014

Picture


Hubpages.com was an amazing site at one time. Allowing a lot of Clickbank affiliates to make auto pilot income off of building hubs or simply writing articles on their website and garnering huge amounts of free traffic via search engines and hubpages itself that some affiliates where making hundreds a day off of hubpages. We ourselves where making a lot of money via hubs and our different accounts on hubpages that it was to good to be true, this to good to be true was a great website for clickbank Affiliates up until 2011 when Google changed it’s algorithm and Hubpages changed it’s Terms Of Service making it illegal to have any Clickbank Links, or outbound Links to Profit only websites or blogs. Making Affiliate Marketing virtually dead via that website because they wanted to have a good standing relationship with Google.

This is turn has cause a lot of Clickbank Affiliates to seek other means of making sales and killed off a lot of people who where making Good Money on Hubpages.com with Clickbank Digital Products. We had to walk away from the site because of this and really killed out Clickbank Account that we used soley for hubpages. So as a new Clickbank Affiliate you’ll see a lot of websites blogs and articles referring to use hubpages.com for promoting your Clickbank Affiliate Links. Well don’t avoid the site and save your time content and put it someplace else like a new blog or website. What a lot of Hubpage users don’t realize is even though they get to use their Google Adsense accounts and link them to Hubpages.com and Amazon affiliate accounts as well. Hubpages is making more money off of them then they realize. Even more so since Hubpages introduced the profit share system they’ve made you to think “Oh I can Make More Money Now” Wrong, your basically making them the money and putting little to no money in your own pocket.

Even though whatever content you put up there is yours and you can change and delete it at anytime. The amount of clicks, hits, and sales are really going to Hubpages. The traffic your getting is selected traffic, basically traffic Hubpages know won’t convert to clicks or sales themselves is what you get. So we suggest avoiding hubpages.com at all cost. Take your content time and money and go someplace else. You won’t regret it. We did a huge campaign against them and they ended up disabling our accounts. In fact millions of users have stopped using the site and left there accounts alone. A lot more have taken their content and went otherplaces and with that Hubpages is loosing money members but will gain more people with the luring tactics which is a huge scam. So if your looking to use Hubpages.com don’t, take your time and create alluring websites and blogs posting your Affiliate Clickbank Links other places.


Translate Malay Language

Hubpages.com merupakan laman web yang menakjubkan pada satu masa. Membenarkan banyak sekutu Clickbank untuk membuat pendapatan auto pilot kira membina hub atau hanya menulis artikel di laman web mereka dan meraih sejumlah besar trafik percuma melalui enjin carian dan HubPages sendiri bahawa beberapa sekutu di mana membuat beratus-ratus sehari kira HubPages . Kita sendiri di mana membuat wang yang banyak melalui hab dan akaun yang berbeza kami pada HubPages bahawa ia adalah baik untuk menjadi benar , ini untuk baik untuk menjadi kenyataan adalah sebuah laman web yang baik untuk Ahli Gabungan ClickBank sehingga 2011 apabila Google berubah ia algoritma dan HubPages berubah ia Syarat-syarat Perkhidmatan membuat ia haram untuk mempunyai apa-apa Pautan Clickbank, atau Pautan keluar kepada Keuntungan hanya laman web atau blog. Membuat Pemasaran Affiliate hampir mati melalui laman web itu kerana mereka mahu mempunyai hubungan berdiri yang baik dengan Google.

Ini seterusnya telah menyebabkan banyak Gabungan Clickbank untuk mendapatkan lain-lain cara membuat jualan dan membunuh ramai orang yang mana membuat Wang Baik pada Hubpages.com dengan Clickbank Produk Digital. Kami terpaksa berjalan kaki dari tapak kerana ini dan benar-benar dibunuh keluar Akaun Clickbank yang kita digunakan untuk Soley HubPages . Jadi sebagai baru Clickbank Affiliate anda akan melihat banyak laman web blog dan artikel merujuk kepada menggunakan hubpages.com untuk mempromosikan Clickbank anda Affiliate Links. Nah tidak mengelakkan laman web dan menyimpan kandungan masa anda dan meletakkannya tempat lain seperti blog baru atau laman web. Apa yang banyak dari pengguna Hubpage tidak sedar ialah walaupun mereka boleh menggunakan akaun Google Adsense mereka dan menghubungkan mereka dengan Hubpages.com dan akaun affiliate Amazon juga. HubPages membuat lebih banyak wang dari mereka maka mereka sedar . Lebih-lebih lagi sejak HubPages memperkenalkan sistem saham keuntungan yang mereka telah membuat anda berfikir " Oh saya boleh Buat Wang Lebih Sekarang " salah, anda pada dasarnya membuat mereka wang dan meletakkan sedikit wang di dalam poket anda sendiri.

Walaupun apa sahaja kandungan anda meletakkan di sana adalah milik anda dan anda boleh menukar dan memadamkan ia pada bila-bila masa . Jumlah klik, hits, dan jualan benar-benar akan HubPages . Lalu lintas yang mendapat anda terpilih lalu lintas, HubPages pada dasarnya trafik tahu tidak akan menukarkan untuk klik atau jualan diri mereka adalah apa yang anda dapatkan . Oleh itu, kita mencadangkan mengelakkan hubpages.com pada kos semua. Ambil masa kandungan anda dan wang dan pergi tempat lain . Anda tidak akan menyesal. Kami melakukan kempen besar terhadap mereka dan mereka akhirnya melumpuhkan akaun kami. Malah berjuta-juta pengguna telah berhenti menggunakan laman web ini dan ditinggalkan di sana akaun sahaja. Banyak lagi telah mengambil kandungan mereka dan pergi otherplaces dan dengan HubPages adalah kehilangan wang tetapi ahli-ahli akan mendapat lebih ramai orang dengan taktik memancing yang merupakan penipuan yang besar. Jadi, jika anda mencari untuk menggunakan Hubpages.com tidak , mengambil masa anda dan membuat laman web dan blog memikat menghantar Affiliate anda Pautan Clickbank tempat-tempat lain .

0 comments :