Tuesday, January 21, 2014

Picture


If your looking for cheap PPC Traffic and a website that offers legitimate traffic. Then speedyads is your best choice, like Google Adwords Speedyads has there own search engine and affiliates with Ads on their websites and blogs so your ad is out there in front of millions of people’s eyes. No body clicking on your ads or heavy competition just simply click point and shoot. With Speedyads instead of paying $.50 to $2.00 a click your paying from $0.10 cents a click to as high as $0.40 cents a click. Amazing isn’t it? well it’s not to good to be true and it’s how we run all of our PPC Campaigns now. Cheap easy and gets us sales in fact the sad part is a lot of people don’t even know of Speedyads and a lot of Clickbank Affiliates are still using Google Adwords and Yahoo or the Microsoft Ad exchange route. Why pay serious amount of money when you can pay pennies on the dollar and still get sales and better traffic than what Google, Bing And Yahoo have to offer.

Speedyads is your best alternative to Google Adwords if your looking for a no thrills cost effective way of getting traffic to your website blog or clickbank affiliate links. We’ve been using Speedyads for a little over 3 years now and love everything about it. From the pennies on the dollar advertising to the way you can take $20 to $100 and turn into a lot of traffic really quick and really fast. Your ADs are approved same day and always within’ an hour or two. Unlike Google Adwords as long as your ADs are not porn in nature they’ll be approved. Clickbank Affiliates are welcomed and where Google Adwords fails, Speedyads succeeds. For the millions of affiliates Google Adwords doesn’t allow for use of Clickbank Ads and links Speedyads makes up for. The amount of money Google Adwords is loosing to other PPC Sites like Speedyads is incrediable and one we feel Google shouldn’t have let go.


Translate Malay Language

Jika anda cari Trafik PPC murah dan satu laman web yang menawarkan lalu lintas yang sah . Kemudian speedyads adalah pilihan terbaik anda , seperti Google Adwords Speedyads telah ada enjin carian sendiri dan sekutu dengan Iklan di laman web dan blog mereka supaya iklan anda di luar sana di hadapan berjuta-juta mata rakyat. Tiada badan klik pada iklan anda atau persaingan berat hanya klik titik dan menembak . Dengan Speedyads bukannya membayar $ 0,50 untuk $ 2,00 klik anda membayar daripada $ 0.10 sent klik untuk setinggi $ 0,40 sen klik. Menakjubkan bukan? juga ia tidak baik untuk menjadi benar dan ia adalah cara kita menjalankan semua Kempen PPC kami sekarang. Murah mudah dan mendapat kita jualan sebenarnya bahagian yang menyedihkan adalah banyak orang tidak tahu Speedyads dan banyak Gabungan Clickbank masih menggunakan Google Adwords dan Yahoo atau Microsoft laluan pertukaran Iklan. Mengapa membayar jumlah yang serius wang apabila anda boleh membayar beberapa sen pada dolar dan masih mendapat jualan dan lebih baik trafik dari Google , Bing Dan Yahoo tawarkan.

Speedyads adalah alternatif terbaik untuk Google AdWords jika anda cari tiada keseronokan kos cara yang berkesan untuk mendapatkan trafik ke blog laman web anda atau link affiliate ClickBank. Kami telah menggunakan Speedyads untuk lebih sedikit 3 tahun sekarang dan suka segala-galanya tentang ia . Dari beberapa sen pada dolar pengiklanan kepada cara anda boleh mengambil $ 20 hingga $ 100 dan bertukar menjadi banyak trafik benar-benar cepat dan benar-benar cepat. Iklan anda diluluskan hari yang sama dan sentiasa dalam ' satu atau dua jam . Tidak seperti Google AdWords selagi iklan anda tidak lucah dalam alam semula jadi mereka akan diluluskan. Ahli Gabungan Clickbank adalah dialu-alukan dan di mana Google AdWords gagal, Speedyads berjaya. Bagi berjuta-juta sekutu Google AdWords tidak membenarkan penggunaan Clickbank Iklan dan pautan Speedyads membentuk . Jumlah wang Google AdWords adalah kehilangan ke Laman PPC lain seperti Speedyads adalah incrediable dan satu yang kita rasa Google tidak sepatutnya melepaskan.

0 comments :